6097000500 |
Sistematització de les tipologies textuals en un marc competencial (II) |
2016-2017 |
Formació interna de centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
21/10/2016 - 31/5/2017 (30 hores) de 13:00h a 14:00h |
|
ZER Alt Segrià |
|
av. Catalunya, s/n (Vilanova de Segrià)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
01/09/2016 - 21/10/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta formació és la continuació de la FIC realitzada el curs 2015/16.
El nostre claustre esta molt sensibilitzat amb el tema de l'escriptura des d'una perspectiva competencial, volem sistematitzar l'expressió escrita a la ZER.
|
| |
Objectius |
1. Planificar el text escrit d'acord amb la situació comunicativa i el destinatari.
2. Concretar els continguts i els criteris metodològics per treballar les tipologies textuals de manera funcional als diferents cicles.
3. Dissenyar les activitats d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.
4. Sistematitzar el treball de les tipologies textuals a la ZER.
|
| |
Continguts |
- Fase d’autodiagnosi:
Aquesta fase l'hem realitzat el curs 2015/16 fent la FIC "Sistematització de les tipologies textuals en un marc competencial"
- Fase de planificació:
Com hem de treballar les tipologies textuals? Anàlisi de les propostes. Aquesta fase l'hem començat el curs 2015/16 i continuarem el proper curs.
- Fase de construcció i experimentació:
Selecció de les tipologies a treballar a cada cicle. Selecció de l'estructura de cada tipologia i sistematitzarem en cada cicle quines són les que treballarem.
Durem a terme una tipologia textual a cada cicle per tal de veure el seu funcionament a l'aula.
- Fase d’avaluació:
Revisió conjunta del disseny. Una vegada realitzada una tipologia textual a cada cicle farem una posada en comú enclaustre per tal d'analitzar el seu desenvolupament i veure si hem de fer canvis.
Resultats i valoració . Recollirem totes les propostes consensuades i les inclourem en l'estructura de la tipologia, si s'escau.
|
| |
Formador/a |
Sònia Medrano, Alícia Molans i Manoli Pavón (Equip de Coordinació)
|
| |
Avaluació |
1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
3. El document de valoració final de centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius, amb el vistiplau de la inspecció del centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat restringida al professorat de la ZER Alt Segrià.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
21/09/2016 |
1300 |
1400 |
Sessió 2 |
dimecres |
05/10/2016 |
1300 |
1400 |
Sessió 3 |
dimecres |
19/10/2016 |
1300 |
1400 |
Sessió 4 |
dimecres |
02/11/2016 |
1300 |
1400 |
Sessió 5 |
dimecres |
16/11/2016 |
1300 |
1400 |
Sessió 6 |
dimecres |
30/11/2016 |
1300 |
1400 |
Sessió 7 |
dimecres |
14/12/2016 |
1300 |
1400 |
Sessió 8 |
divendres |
16/12/2016 |
1600 |
1700 |
Sessió 9 |
dimecres |
18/01/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 10 |
dimecres |
01/02/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 11 |
dimecres |
15/02/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 12 |
dimecres |
01/03/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 13 |
dimecres |
15/03/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 14 |
dimecres |
29/03/2017 |
1600 |
1700 |
Sessió 15 |
divendres |
31/03/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 16 |
dimecres |
19/04/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 17 |
dimecres |
03/05/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 18 |
dimecres |
17/05/2017 |
1300 |
1400 |
Sessió 19 |
divendres |
26/05/2017 |
1600 |
1700 |
Sessió 20 |
dimecres |
31/05/2017 |
1300 |
1400 |
|
| |