Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6097000500   Sistematització de les tipologies textuals en un marc competencial (II)
2016-2017   Formació interna de centre. Educació Infantil-Primària
  
   21/10/2016 - 31/5/2017 (30 hores) de 13:00h a 14:00h
   ZER Alt Segrià
   av. Catalunya, s/n (Vilanova de Segrià) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
  
  
  
Inscripció   01/09/2016 - 21/10/2016 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Aquesta formació és la continuació de la FIC realitzada el curs 2015/16.
El nostre claustre esta molt sensibilitzat amb el tema de l'escriptura des d'una perspectiva competencial, volem sistematitzar l'expressió escrita a la ZER.
  
Objectius   1. Planificar el text escrit d'acord amb la situació comunicativa i el destinatari.

2. Concretar els continguts i els criteris metodològics per treballar les tipologies textuals de manera funcional als diferents cicles.

3. Dissenyar les activitats d'aprenentatge i els criteris d'avaluació.

4. Sistematitzar el treball de les tipologies textuals a la ZER.
  
Continguts   - Fase d’autodiagnosi:

Aquesta fase l'hem realitzat el curs 2015/16 fent la FIC "Sistematització de les tipologies textuals en un marc competencial"

- Fase de planificació:

Com hem de treballar les tipologies textuals? Anàlisi de les propostes. Aquesta fase l'hem començat el curs 2015/16 i continuarem el proper curs.

- Fase de construcció i experimentació:

Selecció de les tipologies a treballar a cada cicle. Selecció de l'estructura de cada tipologia i sistematitzarem en cada cicle quines són les que treballarem.
Durem a terme una tipologia textual a cada cicle per tal de veure el seu funcionament a l'aula.


- Fase d’avaluació:

Revisió conjunta del disseny. Una vegada realitzada una tipologia textual a cada cicle farem una posada en comú enclaustre per tal d'analitzar el seu desenvolupament i veure si hem de fer canvis.
Resultats i valoració . Recollirem totes les propostes consensuades i les inclourem en l'estructura de la tipologia, si s'escau.


  
Formador/a   Sònia Medrano, Alícia Molans i Manoli Pavón (Equip de Coordinació)
  
Avaluació   1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.

2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.

3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.

2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.

3. El document de valoració final de centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius, amb el vistiplau de la inspecció del centre.
  
Persones  destinatàries   Activitat restringida al professorat de la ZER Alt Segrià.
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   21/09/2016   1300   1400 
 Sessió 2   dimecres   05/10/2016   1300   1400 
 Sessió 3   dimecres   19/10/2016   1300   1400 
 Sessió 4   dimecres   02/11/2016   1300   1400 
 Sessió 5   dimecres   16/11/2016   1300   1400 
 Sessió 6   dimecres   30/11/2016   1300   1400 
 Sessió 7   dimecres   14/12/2016   1300   1400 
 Sessió 8   divendres   16/12/2016   1600   1700 
 Sessió 9   dimecres   18/01/2017   1300   1400 
 Sessió 10   dimecres   01/02/2017   1300   1400 
 Sessió 11   dimecres   15/02/2017   1300   1400 
 Sessió 12   dimecres   01/03/2017   1300   1400 
 Sessió 13   dimecres   15/03/2017   1300   1400 
 Sessió 14   dimecres   29/03/2017   1600   1700 
 Sessió 15   divendres   31/03/2017   1300   1400 
 Sessió 16   dimecres   19/04/2017   1300   1400 
 Sessió 17   dimecres   03/05/2017   1300   1400 
 Sessió 18   dimecres   17/05/2017   1300   1400 
 Sessió 19   divendres   26/05/2017   1600   1700 
 Sessió 20   dimecres   31/05/2017   1300   1400 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent